Godmorgon söndag..

Jaha igår va vi till mamma och firade påsk. Maten var jätte god. MmMmMm. Skit sugen på rotfrukstgratängen nu. haha Men jag hade så jävla ont i magen och kände mej yr och varm. Precis så kände jag mej hos Jonas farmor oxå. Iaf så försökte jag inte tänka på det. Men sen kände jag bara att jag måste hem och lägga mej. Så vi gick hemmåt. Promenaden hem ska ta max 4 min hem men tog typ en kvart. jag kunde knappt gå. Kände mej som en rishög. När vi väl kom hem så tog jag en temp och jovisst hade jag feber, 39.2 grader. Så jag la mej på soffa och där låg jag till 21.00. För då gick jag och la mej. Har sovit skit inatt. Men imorse tog Jonas Evelyn så jag fick iaf sova till 8. Sen var ju han tvungen att dra. Han ska till V-ås och köpa nå på biltema som dom inte hade i Örebro. Sen ska han till Glanshammar och fixa med bilen.
Jag tog en temp nyss och den har gått ner, 38.5 grader hade jag. Så det blir att fixa en alvedon sen ut i det fina vädret förbi nån lekpark kanske. Får se hur jag känner mej efter alvedonen.

Nee nu blir det att softa tills Evelyn vaknar..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback