Godmorgon soliga söndag..

Åhh vilket väder vi fått idag. Solen skiner för fullt. Nu hoppas jag den håller i sej och att vårvärmen kommer.

Igår såg vi på film. "The uninvited" och den var inte jätte bra, eller slutet var förjävligt och sen va det en sån film man inte fatta nå i. Hon drömmde typ hela tiden.! Ja herrgud, så den rekommenderar jag inte!

Idag ska jag, Jonas och Evelyn på dop. Och jag ska ju då va "gudmor". Men det ska bli riktigt kul, fast jag är ju ganska så nervös. Pinsamt att gå fram i kyrkan. Hahaha nerrå det ska nog gå bra.

Ska lägga in bilderna från igår oxå idag. Men jag orkar inte nu, dom kommer in under dagen. !

Ne nu ska jag fixa mej sen är det nästan typ dags att åka.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback