Godmorgon soliga fredag

Imorse klockan 5 så vaknade Evelyn och jag av att det smällde en massa. Jag tänkte om det var någon som var ute och sköt raketer. Och nu när jag kom in på facebook så är det fler från Frövi som vaknat av de. Och det var raketer. Hur omoget som helst att hålla på så klockan 5 på morgonen.! Men men sånt jobbigt folk finns ju oxå.!

Nu ska jag och Evelyn snart äta frukost eller jag ska dricka en drink och Evelyn gröt. Sen blir det väl bara att ladda inför jobbet idag och för helgjobb. Jag börjar ju inte förens vid 14. Men tiden kommer gå fort tills då. Och jag måste gå hemmifrån klockan 13.15. Men men det ska bli härligt att jobba. Vart dåligt väder hela veckan men nu när jag ska jobba i helgen så kommer det ju säkert vara strålande väder hela tiden.! Haha
När jag gick upp vid 5 så var det 6 minus grader här hemma. Helt sjukt kallt.! :P

Nee nu ska jag dra.
Ha en underbar fredag alla.
puss&kram


Kommentarer
jennie säger:

Hej. Vad är det för drink du dricker ? =) Nyfiken:)

2010-04-23 | 08:48:06
Bloggadress: http://jennie88.blogg.se/
jennie säger:

Ja kan lägga upp bilder där uppe om du vill ?? =) adda mig på msn i såfall



air_bud_14@hot...

2010-04-23 | 11:06:25
Bloggadress: http://jennie88.blogg.se/
Anna Andersson säger:

Jävlar vad lik evelyn är therese på kortet som du hade gjort om haha

2010-04-24 | 16:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback