Godmorgon måndag..

Imorse vaknar jag av att Evelyn ropar mammma.. Och jag känner mitt huvud orkar inte kliva upp så Jonas fick gå upp. Men tillslut kom jag oxå upp. Jonas och Evelyn åkte nyss till hans föräldrar. Och jag sitter här och ska lägga upp lite bilder från gårdagen. Vi ska åka till stan senare idag. Jag ska kolla på en ny vårmössa till Evelyn. Hon har ju fortfarande vintermössan. haha blir lite svettigt när solen steker. :P

Bilder från promenaden till lekparken igår..
Evelyns mormor och moster va med..



  
  
  
(Klicka på bilderna)



Igår kväll va vi hem till pappa och Elisabeth och grillade. Där Elisabeths 2 barrn och barnbarn var med.
Vi åt potatisgratäng och grillad fläskfile och revbensspjäll. MmMmMm. Mkt trevligt förutom att jag hade ont i huvudet. Lite bilder från gårdagen..


  
  

Ja det var iaf lite bilder.. Haha Pappa vart inte med helt på bild. Hahaha

Nee nu ska jag fixa lite sen ska vi dra till Örebro.!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback