Godmorgon.

Jaha idag är det valborg. Och vad ska man hitta på då? Jo det blir lugnt för våran del. Evelyn har sån fruktansvärt hård hosta och feber är nog på väg. Hon har 37,8 nu på morgonen. Och hennes normala temp är ungefär 36,5. Så hoppas den inte stiger mer. När hon hostar så ser jag hur ont det gör i hennes bröst. Usch varför kan inte jag få hennes hosta istället? Mammas lilla prinsessa.

Igår så hämtade jag ut ett paket på som innehöll Evelyns födelsedagspresenter. Härligt, en del av dom iaf. Idag ska jag beställa lite kläder till henne oxå.! Fan mammas bumma blir snart 1 år. Jag kan inte fatta att det gått ett år snart sen hon kom ut i världen.! Herregud, jag är världenslyckligaste att jag har henne!
Efter vi hämtade ut packetet så skjutsade Jonas mej till jobbet. Och jag jobbade och sen gick hem. Härlig dag.

Snart ska jag äta lite frukost sen ska jag bara rå om min lilla dotter som det är SYND om idag!
Får se ikväll om vi går ner till brasan här i Frövi. Fast det beror ju på hur Evelyn mår. Men kul för henne att se brasan och raketerna.! Haha =)

Just ja. På måndag ska jag gå upplärning på 1an. Börjar 6.45-13.00. Sen ska jag gå med kväll någon dag med men det vet jag inte vilken dag än. Men det tar jag reda på, på måndag!

Nee nu rycker Evelyn i mina byxor och det betyder "du får inte sitta mer vid datorn nu" Haha så jag ska äta frulle sen leka lite med henne.


Updt lite senare.



Kommentarer
malin - mamma till nova ♥ säger:

usch då, hoppas hon kryar på sig snart! :(

håller faktiskt också på att beställa hem lite presenter till novas 1 årsdag just nu!

2010-04-30 | 14:07:10
Bloggadress: http://mammatillnova.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback