Godmorgon..

..ny vecka nya tag. Som jag jämt säger. Haha
Jag har ju jobbat hela helgen och sen ska jag jobba idag oxå. 14-21. haha dom frågade mej igår. Och klart man tackar JA. Behöver pengar.!
Men det hade ju vart skönt att vara ledig idag! Haha

Just nu sitter jag här och vi har precis ätit frukost! Och Evelyn somnade nyss, så jag ska passa på att betala lite räkningar.
Sen blir det en dusch och springa iväg till jobbet typ. När man börjar två, då hinner man knappt börja med nå pga att man kanske inte hinner klart och man går bara och väntar på att få gå iväg till jobbet. Men när man börjar 16 som jag gjorde igår, då hinner man göra lite mer saker.! Men men. Jag tycker att det är skönt att jobba igen efter att vart sjukskriven och vart mammaledig. Man behöver komma ut i det sociala livet lixom.

Nee nu ska jag betala räkningarna och duscha.
Skriver kanske innan jag drar eller så skriver jag imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback