Godkväll kära läsare..

..jag och Evelyn har precis kommit hem från en heldag hos Anna och Lilla Juni. Vi kom dit strax efter 2 och åkte hem vid halv nio. Jag vart bjuden på en jätte god lasange sen tog vi en långpromenad. Jätte varmt och skönt ute förutom att det blåste lite väl mkt. Det är synd att det gör de. Sen har det vart mkt bus med ungarna. Juni satt i läragåstolen och Evelyn stod brevid och lekte. Dom va jätte söta när dom lekte. Evelyn är ju ända nästan 6 månader äldre men Evelyn och Juni hade kul ändå ihop.
Ska lägga in lite bilder när Evelyn och Juni lekte.



 



Sen en bild på ishalen som rasade i Fellingsbro nu i vintras..



Nee nu ska jag gå och lägga mej och hoppas att jag får vakna till en solig morgon.
Godnatt alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback