Godeftermiddag..

Idag har jag kännt mej på jätte dåligt humör. Har gått runt och stört mej på allt. Tex varför en kudde ligger på golvet, men efter jag svorit klart så kommer jag på att jag la den där förut. Jag vill typ bara skrika rätt ut. Usch vilken konstig dag.
Men nu känns det lite bättre. Jag och Evelyn ha vilat en timmer ungefär. Och när vi vakna tänkte jag att vi skulle ta en promenad men går upp och ser att det regnar. Så vi ska vänta lite och se..

På söndag ska jag på dop så jag måste bara in till Örebro på lördag och fixa en present. Ska bli roligt.!
Nee nu ska jag vara lite social mot dottra min. Hon klänger på mej. Haha så hon vill nog inte att jag sitter här och drygar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback