Funderar på om jag..

..ska gå och lägga mej snart. Är så jäkla trött.! Inte van att jobba och typ stå en hel dag. Jag har jätte ont i vristerna och ryggen. Så jag intar nog ryggläge sen hoppas på att det blir fint väder imorgon. Så jag och Evelyn kan gå ut i solen.!
Evelyn vaknade nyss och ville ha välling. Nu tror jag att hon har somnat om. Mammas flicka är sjuk oxå. Hon har haft en jätte jobbig hosta i flera dagar, men nu är den extrem. Hosta och snoret rinner hela tiden och sen är hon jätte varm men har ingen feber. Får se om hon vaknar om en stund. Då ska hon få lite alvedo för tänderna.!

Just ja, idag när jag kom hem från jobbet var det städat och fint här hemma. Jonas hade städat och fixat helgfint. Härligt att jag slipper det imorgon. Brukar alltid städa på fredagar! Det ända som måste göras nu e och plocka ur och in i diskmaskinen. Vart ju disk från när vi åt.
Imorgon ska vi nog hyra en film och köpa en pizza från nya svea. Riktiga sveagubben har ju slutat, men har lärt upp någon ny. Hoppas han gör lika goda pizzor. Tror nog inte de.! Ingen pizzagubbe kan göra en pizza som Sveagubben gjorde. =/ Ajja återstår och ser. Updt om det imorgon. hahaha

Ne nu ska jag läsa lite bloggar, har inte hunnit med det på hela dagen!
Godnatt alla!


(Denna bild bjuder jag på) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback