Fan vad jag är sugen på att grilla

När solen kommer fram och jag spelar massa musik så blir man sugen på att grilla och ta en kall cider i solen. Jag längtar så mkt till sommaren.! Funderar på om jag och Evelyn ska ta tåget till Örebro och möta upp Jonas. Kanske kolla efter en bra grill. :P Den vi köpte förra året va ju värdelös. Usch den åker i soperna idag!!! Haha Är så sugen på grillspett.. MmMmMm.! Jag som hade planerat att vi skulle äta sveapizza idag. Men nu är jag inte alls sugen på pizza. Jag är bara sugen på grillspett med korv, bacon, tomat, kött, lök, svamp och köttbullar på.. haha mums!
Evelyn och jag satt och läste en blogg med en tjej som lägger in mkt videoklipp. Och fy vilken jobbig människa. Evelyn somnade i min famn så jag la henne i sin säng. Och jag ska passa på att fixa lite saker nu!

Jag är så trött på datan så jag slänger snart den. Man sitter vid den fast man typ har fyrkantiga ögon. Usch nee nu ska jag stänga av den för helgen. Tror jag!
Får se om jag updt nå i helgen eller om jag kommer åter på måndag!


(Såhär såg jag ut för exakt 1 år sen)

Ha en bra helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback