Evelyn 11 månader idag.

Ja gud vad tiden går fort, om en månad blir hon 1 år. Mammas stora tjej.

Idag vaknade vi klockan 7 och gick upp. Busade massa med Evelyn. Men jag gick och la mej en stund till eftersom jag ska jobba ikväll. Men nu är jag vaken och Jonas är och hämtar från pizzan. MmMmMm skit hungrig, har inte ätit nå idag. Jag ska iaf ha en kycklingtallrik m vitlökssås. Sen ska vi väl bara ta det lugn och jag ska tagga inför jobb. Men jag börjar ju inte förens vid 16. Så vi ska väl kanske ta en promenad.

Nu har jag ytterligare gått ner 3 kg. Så samanlagt 8 kg. På 7 veckor. Men jag har ju fuskat massa oxå.. hahaha. Men det börjar ta sej nu!

Nee nu kommer han snart. Kommer inte skriva här mer idag. Kommer hem vid 21.30 och då ska jag sova.

Men ha en bra dag i solen.
Puss


Kommentarer
Jenny säger:

Grattis till lillan :)

2010-04-25 | 20:17:47
Bloggadress: http://jennyjohanna86.blogspot.com
Sofie säger:

Ja tiden går otroligt fort : ). Snart är det dags för 1års kalas gör er också : ).

2010-04-25 | 21:09:50
Bloggadress: http://soofaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback