Det blev lekparken..

..idag med lilltjejen. Vi gick ner till lekparken och gungade lite. Sen påvägen hem gick vi in till mamma/mormor och fikade lite.!
Sen vart hon så trött så hon somnade i vagnen direkt. Och nu ligger hon och sover fortfarande och jag sitter här hemma.! Tina m familj ska komma hit. Vi ska vara på fotbolssplanen där dom ska släppa hundarna lösa. Funderar på om jag ska hinna äta lite mat innan dom kommer. Men jag vet om jag sätter mej och äter då kommer hon ringa och säga till mej att gå ut, så jag äter nog när dom dragit. :P Haha

Ska försöka hitta lite tid sen och lägga ut lite bilder. haha har inte haft tid eller ork med sånt. Men snart så.!
Nu skrev Tina. haha tur jag inte började äta. Haha
Nee nu ska jag dra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback