Dåligt med bloggande på sista tiden...

...jag vet.

Men igår så hade vi ingen frukost hemma så vi tog oss en promenad till ica men först gick vi in till mamma en sväng. Sen gick vi till ica, när jag hade handlat klart så kom jag på att jag ville hälsa på Emelie och det gjorde vi. Vi käka frukost där och snacka massa skit och tog det lugnt. Eller vi försökte ta det lugnt, men lite svårt när man har en liten busunge med sej. Hehe
Sen gick vi hem till mej och här satt vi i solen på balkongen och sen va jag tvungen att laga mat. När vi ätit så tog vi en promenad igen lite på Frövi bara men den soliga tisdagen blev en regnig tisdag framåt kvällen. =( Så vi skynda oss in till Emelie där det vart lite temys sen fick Jonas hämta oss. Hehe Men dagen spenderades iaf med Emelie och det var riktigt mysigt och trevligt.!

Idag så vaknade vi nästan 8 och jag kände faktiskt mej rätt så utvilad. hehe Så idag ska jag städa, tvätta och vattna alla blommor. Haha drygt, sen ska jag iväg och jobba. Dom ringde mej igår och frågade om jag kan jobba idag och imorgon då. Mellan 16-21, och det kan jag. =)
Så nu har jag jobbat fredag-måndag ledig tisdag och jobba onsdag, torsdag. Haha men pengar behövs. Och näste vecka kanske jag ska gå på upplärning på en till avdelning! Så det blir nog bra det här.!

Nee nu ska jag börja fixa här hemma så jag hinner vila en stund innan jag ska jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback