090923

Idag är det onsdag och jag är redan trött på hösten. Vill ha sommar men måste ju stå ut med en hel lång jävla vinter oxå.. haha men det ska faktiskt bli lite kul. Evelyns första snöööö, då köper vi en babypulka till henne.. =)

Just nu ligger Evelyn och sover i våran säng och jag väntar på att "Våra bästa år" ska börja.. så jävla bra.!
Efter det blir det en promenad...
Evelyn har börjat sova oroligt, hon vaknar och gnyr hela tiden, hon tappar nappen och hon ligger på mage så då blir hon förbannad.. Ja herregu lilla gumman är så söt..
Hon lärde sej förra veckan att vända sej från rygg till mage.. Så söt. Nu gör hon det hela tiden.. Och hon kan sitta själv korta stunder oxå. Så duktig min lilla flicka..


Såhär låg hon förra veckan jag kom in, vart lite förvånad.. =)


Här sitter hon själv =)


Försöker krypa.. haha


Hon älskar blåbärspuré =)


Mums..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback