Jag vet aldrig vad faan jag ska skriva om.. Så det är därför det aldrig blir några inlägg..

Evelyn Har lärt sej att sitta själv nu eller ja det har hon kunnat i över en månad nu.. Sen springer hon runt i sin gåstol.. Det är rally här hemma..!! Snart är hon 6 månader, tiden går så fruktansvärt fort.. Tyckte nyss jag va på BB.. Hehe

Grattis Anna till din lilla flicka som kom till världen 091107.. Love..<3

Ska lägga ut lite bilder..


Evelyn har sin pappas toffla på huvudet.. haha


Så glad jämt, tror inte hon har skrikit på 3 dagar nu.. <3


Så söt..


Det går fort ska jag säga.. öjöjöj.. <3


Nee nu orkar jag inte lägga ut fler bilder.. =)

Pusspuss


Kommentarer
malin - mamma till nova säger:

tror vi också kommer att ta vaccinet. lutar mest åt det! vad duktig hon är som kan sitta redan :) du får hälsa grattis på 6 månaders dagen :)

2009-11-25 | 17:07:07
Bloggadress: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback