Vilken dag..

Idag väckte barnmorskan mej, hon ringde vid 9.. hehe men det var skönt för då kommer jag upp i tid.. jag gick upp åt frukost eller jag maten från igår.. Jag gjorde kinamat igår, biff med bambuskott och champinjoner.. Det smaka exakt som deras, fattar inte hur jag lyckades.. Gott va de iaf.. Sen satt jag lite vid datan och tråka ut mej totalt.. hehe sen ut med Fiffi på en lång promenix, det va skönt men det blåser ute..
Hem och diskade och lagade mat, stuvade makaroner, korv och köttbullar.. =) gott..

När baby kom hem åkte vi ner till ica och hämtade min nya telefon, min andra har gått sönder nu.. =/ hehe


Ja just ja, när jag va ut med Fiffi imorse så ramlade jag.. haha så pinsamt de va. Jag gick på en kulle med massa gräs och ojämnt va de. så jag vrickade foten (AJJJJJJJJ) och rasade omkull.. haha landade lite på magen, + att jag sträckte magen.. så jag har ont i foten, magen och benet.. haha hoppas ingen såg mej.. Måste sett dummt ut, Fiffi tittade på mej som om jag vore klumpig... Fast det e jag ju kom jag på... Ne men det va otäckt, inte så kul om jag landat helt på magen. =/


Aja slutskrivet nu..

Natti gott folk


Så här ser telefonen ut.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback