Tråååk söndag..

Jaha va ett tag sen jag skrev, men helt ärligt så har jag fkt tröttnat.. Har absolut inget att skriva här. Mer än vad jag gjort och jag gör inte så mkt om dagarna som ni behöver veta.. Vill folk veta vad jag gör så kan ni komma hem till mej.. eller bara höra av er.. =) hehe

Men den här helgen ska jag säga att vi har haft fullt upp..

På valborg va vi i Örebro hos jonas jobbarkompis och hans tjej och vi åt tacos och bara snacka, hennes kusin med kille va oxå där.. det va mysigt.. Kom hem ganska sent..

Fredags va vi till åsbro till hans kompis han inte träffat på länge, satt där i solen och höll på att smälta bort men det va trevligt.. Sen på vägen hem stannade vi i örebro och handlade lite, jag köpte ett par skor och sen köpte vi en elgrill.. hehe så vi köpte med oss grejer att göra grillspett med.. Mmmm gott..  Sen kom Jensa hit och vi kollade på humorgalan och åt lite gott.. Sen la vi oss efter ett tag..

Lördags så va vi hemma och grejade massa va och hälsade på pappa och gick långa promenader sen va vi ju hem till Eme oxå och hälsa på.. Det va mys.. Varmt som faan, men sköönt ska inte klaga.. haha sen vart vi bjudna på grillat hos Jonas föräldrar och det va mums.. Tog med oss Jensa och jimmie hit hem och kollade robinsson och sen massa kort blev det.. Vi körde straffpoker men jag slapp göra deras straffar, inte direkt så smart om jag ska göra situps och armhävningar när jag e höggravid.. hahaha... trötta som vi är skickar vi hem dom och går och lägger oss, klockan var för mkt på natten.. =)'

Idag (söndag) Har vi inte gjort så mkt, jo jag håller på och boar så jag har sprungit runt och städat hela dagen, sen gjort grillspett.. hehe och nu sitter jag här och väntar på att Jonas ska komma hem, han är med Jensa och Jimmie.. Dom skulle väl titta på Jimmies orm.. haha sen komma hit antar jag väl.. roligt.. se vad kvällen mer har att erbjuda.. Märker vi väl. =)


Jaha nee nu har ni fått lite information om vad jag gjort i helgen.. Skriver när jag har nå vettigt att skriva..

Hade bra..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback