Regn..

Usch vilket dåligt väder, va ute med Fiffi nyss. Hon kissade på engång och skulle in direkt efter.. haha hon vägrade fortsätta gå. Skönt för mej att slippa gå i regn.. Så nu springer hon runt här hemma och försöker torka.. =)

Igår gick ja hem till mamma på förmiddagen och var där i flera timmar.. hehe roligt. Jonas va och hjälpte sin pappa med att stapla brädor eller va det va.. Så jag och mamma åkte en sväng ut till medinge för att köpa blommor. jag köpte massor av blommor till balkongen. så nu är det fint där ute.. Haha.. Men man måste ju krångla att ta in dom varje kväll för det är för kallt ute då.. =/ det är lite jobbigt men men ska man ha det fint så..!  Sen vart jag bjuden på mat hos mamma, det blev stek, potatisklyftor, sås och morötter.. göttis..



Jag e så jävla förbannad, jag har fixat NIX men ändå ringer telefonförsäljare hit.. jag blir galen.. Idag vart jag så arg att jag skrek ett och annat.. får man väl hem papper snart från polisen.,. haha ne så illa e det inte.. =) men men idioter..


jaha nee nu ska jag ställa mej och diska..
Hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback