Längtar...

Längtar så otroligt mkt tills prinsessan kommer ut.. Men ändå så känns det som man behöver den här tiden som e kvar oxå. Allt går så sakta men ändå så fort.. Nu är jag här som jag aldrig trodde jag skulle komma till.. För 8 månader sen visade det sej att jag va gravid, och det har vart väldigt jobbiga månader men ändå härliga... Allt känns så skumt.. Började med illamående från V.5-14 sen från V.14 så får jag ett helvete med foglossningen, så jag inte kan jobba =( och trött har jag vart till och från hela graviditeten.. Sen nu är allt tungt och jobbigt, ett tryck ner mot bäcknet så det känns som att hela jag ska spricka där nere.. Men jag har humöret uppe ändå. Hehe och varenda smärta och lidande är värt det. För snart kommer hon ut till oss och ger oss ett fantastiskt liv. Hon är välkommen ut nu... Men får stanna ett tag till oxå, för jag behöver tiden..!
Just nu ligger hon där inne och bara sparkar, det är så skönt att känna varje liten spark fast dom kan vara lite obehagliga. Men då vet man att hon lever..
Tänk nu om det skulle pluppa ut en liten pojke, att dom såg fel.. hehe Allt rosa man köpt, ska han åka hem i rosa kläder då?? haha Det spelar ingen roll vilket kön, men lite synd när man köpt tjejfärger.. =)

Jaja nee nu ska jag gå och lägga mej och fortsätta mina tankar, det bara snurrar i huvudet nu..

NattiNatti




Vagnen..



Kommentarer
Anonym säger:

Vad fin vagn =)

2009-05-08 | 11:51:41
Bloggadress: http://f.paananen.blogg.se/
Anonym säger:

Snart är det dags :) Lycka till på den stora dagen!!

2009-05-09 | 19:16:12
Evelina säger:

Snart är det dags :) Lycka till på den stora dagen!!

2009-05-09 | 19:17:05
Bloggadress: http://evelinawessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback