Längtan blir större och större..

Nu börjar det bli väldigt jobbigt att vara fet, det är tungt och ryggen värker.. Orkar inte vara gravid mer nu..
Kan inte förstå att en del tycke ratt det är kul att vara gravid, nee fyyfaan det tycker inte jag. Men lätt värt de, men dom som tycker det e kul mår säkert bra hela tiden oxåå.. =) hehe jag har ju haft mina problem hela tiden men snart så är dom över.. fast då blir det vakna nätter med bebis och massa skrik. hehe

Nu är längtan efter våran dotter så stor att jag börjar bli depp.. Mamma och Pappa vill se dej nuu, vi vill hålla och krama dej. Visa våran kärlek till dej. Och bara njuta av att vi blir en bra familj..!




Fiffi min älskade hund, du ska få bo hemma hos Anna den tiden vi ska vara på förlossningen och några dagar när vi kommit hem, för att vi ska få lite tid för bebis..
-Tack Anna att du ställer upp-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback