Lägger ner..

FyFan säger jag, nu har jag nog förstört hela ryggen..
Jag har städat i förrådet, bärt runt på massa tunga kartonger. Nu går det iaf att gå in där. Sen städat hallen, städat hela köket + att jag moblerat om i köket, Eme har ju gjort de då måste jag ju oxå göra det.. Haha Nee men Fiffi svimmar snart, hon springer och tittar ut där hela tiden efter katter.  Så nu ser hon inte ut längre.. Hehe. mkt större känns det.. Jag kan säga att det här har vart tungt för mej, är det bra att hålla på så här. Bära tungt och sånt när man e höggravid?? Haha kanske får pluppa snart.!

Min rygg gör så ont att jag kan varken sitta, stå eller ligga.. Faan känns som jag vill dö för en stund.. =(
Fötterna är svullna.. Usch kanske inte skulle ha gjort så här mkt idag.. =/ men men nu e det gjort..

Orkar inte mer nu
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback