Jobbigt..

Just nu känner jag mej tjock och fet.. Klumpig och allt är jobbigt.. har ont hela tiden.. Inga värkar men ont i ryggen och i ljumskarna.. Känner mej väldigt tung just nu iaf..
Fick höra att pappas jobbarkompis fått en bebis nyss och dom skulle få en flicka, men det pluppade ut en pojke. =/ Jag tror nästan att det kommer att bli samma sak för oss.. haha då får pojken åka hem i rosa kläder.. hehe nerrå vi har lite neutrala kläder oxå.. men för mej spelar det ingen roll vad det blir men man har ju ställt in sig på flicka och har nästan bara rosa saker.. =) så det skulle bli lite konstigt.. Och vi har även kommit på namn nu, men det är hemligt... =) haha inte 100% säkra än men det lutar åt det här namnet.. Så det får ni veta när bebis är född.. =)

Haha nee nu ska tjocka jag gå och leta fram kläder jag ska ha på mej.. om jag kommer i dom.. =(


Hade bra




Bilden tagen i torsdags då jag va i V.39(38+0)

Nu är jag i V.39(38+4)
10 dagar kvar.. =)


Kommentarer
Evelina säger:

Jaa, ska bli spännande :)



Hehe ja det var faktiskt skitgott, vet inte om alla grejer passade med varandra men gott var det iaf, o man får ju göra som man själv vill :)

2009-05-11 | 15:25:38
Bloggadress: http://evelinawessberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback