Förstår inte..

Asså helt seriöst så är det 16 dagar kvar till beräknatdatum.. är det inte sjukt.. Jag fattar inte att jag när som helst kan pluppa ut en liten prinsessa.. Känns helt otroligt.. Vilken upplevelse.. =) längtar så sjukt mkt till allt ansvar, blöjbyte och allt skrikande, ska bli så kul.. =) haha Sen få börja röra sej som en normal människa.. Börja träna.. Mhhhh längtar! Sen e det ju snart sommar oxå. Livet kan inte vara bättre..
Jag känner nu vilket bra liv jag har.! Även om det finns skit oxå i det men varför må dåligt. Ta vara på det bra nu, för du kommer aldrig tillbaka till den här tiden igen.. =) varför slösa bort den på skit.. =)


Nu är Jonas påväg hem från jobbet, vi ska åka ner och handla grejor till tacos.. MhMhMh.. hehe
Jag tänkte på en sak, när vi va hos Krille och Kamilla i torsdags så åt vi ju tacos! Vet ni vad dom har för nå i? Hahaha Jo banan.! Jag testade, de gick att äta men va ingen favvo.. Haha


Hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback