BF+1

Jaha då har man gått förbi mållinjen.. =/ nu har man ingen aning om när det sätter igång.. =) Känns både positivt och negativt.. Allt är jobbigt just nu.. Mår illa hela tiden, har inte ätit sen igår morse.. magen bara skriker efter mat men svaljet är för känsligt för att få nå där, inte ens vatten går ner. Sen inatt hade jag starka värkar hela tiden kändes som mensvärk i magen och ryggen. Men nu på morgonen avtog dom.. FAAAN.. haha hoppades nästan på att det va pågång, men icke sa Nicke..


Frida-  Torsdag eller Söndag När det är mörkt..
Milla- 22 Maj, Morgonen..
Jonas- 23 Maj, hans födelsedag..
Tina- 23 Maj =)
Issa- 24 Maj =)
Jag- 25 Maj, på natten..
Anna-25-26 Maj, =)
Emelie- 26 Maj, hennes födelsedag..
Maria 27 Maj, På kvällen..

Men Emelie hade en liten tanke om att hon kommer 23 maj oxå.. haha men vi får se.. Någon måste ju ha rätt.. =)

Snart kommer jonas hem, då ska vi åka in till stan och greja lite, handla mat och en sak till bebis mm..




Kommentarer
Anonym säger:

KNIP IGEN !!! Jag SKA ha rätt ju, Söndag! :)

2009-05-23 | 01:09:13
Bloggadress: http://fpaananen.blogg.se/
Maria säger:

Frida, Glöm de, JAG får rätt :o)

2009-05-23 | 11:42:24
Bloggadress: http://mumlan68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback