Torsdag kväll..

Jaha vad har man gjort idag då?? Jo jag har bara vart hemma och vilat. Har så fruktansvärt ont i mina fogar! Hoppas det blir bättre snart! Sen har jag vart ute och gått lite med Fiffi och diskat och lagat mat. Hehe Lövbiff, potatisklyftor och grönpepparsås... Mmm gott..! Nu ska jag diska efter maten sen duscha. Öjöjöj fullt schema.. Men jag får sota för det inatt när jag inte kan sova och jonas måste säga till mej att sluta svära och stånka för at jag har så ont i mina fogar! När smärtan kommer vill jag bara sätta mej upp och skrika rätt ut och bara gråta.. så jävla ont gör det.. Men Emelie ska ju köra mej i rullstol sen, så när jag måste till affären så kommer hon och hämtar mej i den.. hahaha Nerrå så illa ska det nog inte bli.. =)

Annars är jag väldigt lycklig just nu. Baby kom hem med rosor här om dagen och jag skiner upp som en sol nu..! Lycklig.!




Jonas ♥ Bella

Kommentarer
Tina säger:

ååååååååååå va gulligt..om man ändå kunde få de =)

2009-03-14 | 16:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback