Tisdag..

Idag vaknade jag tidigt av att Fiffi kom in under mitt täcke och skulle sova, hon frös och jag svettades.. =/ hehe men hon låg mot min mage, och sov.. Jag somnade om en liten stund. Gick upp vid nio. Fiffi har inte vaknat än hon ligger kvar under mitt täcke och sover.. hehe ska snart väcka henne, för vi ska ut på promenad.. Så tråkigt att det blåser ute. =( Men snön är nästan helt borta.. Yeeeaa.! Hoppas det inte kommer nå mer nu.. "Peppar Peppar"
Idag ska jag städa... Förstår inte jag städar faan jämt. Det är ju inte ens stökigt, men jag får panik. Är det bara för att jag går hemma eller har jag städnojja?? Alla säger: Du städar ju jämt! Haha helt sjukt.. Men det känns som att jag e dammig och då får jag panik.. På med musiken och börja städa sen.. =)




Det gick inge bra för Fiffi igår när hon skulle lägga sej, sängen välte hela tiden.. haha så söt.!

Ne nu ska jag gå och väcka henne.

Puss*kram

Kommentarer
Anonym säger:

Det är du som förbereder dej för bebis omedvetet säkert.. "Som hundar som bäddar" Du städar :) snart är lilla prinsessan här ..

2009-03-31 | 18:56:28
Bloggadress: http://fpaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback