Telefonförsäljare..

Finns det nå annat jag hatar så mkt som dom ibland.. Igår ringde dom och väckte mej klockan 7.40.. Man ringer faan inte så tidigt på en morgon. Dom frågade om jag ville ha deras tidning .. Och jag svarar nee jag har inte råd med de, och då säger dom jaha men så du menar har du inte råd med 199 kr? Ne säger jag. Då kommer dom med den idiotiska frågan, vart får du pengar ifrån då eftersom du inte har råd? Då brast det för mej att jag vart förbannad.. Jag säger. Jag vill inte ha eran jävla tidning och man ringer faan inte klockan tjugo i åtta på morgonen. Tack för mej sen la jag på.!
Jävla idioter.. Men det sjuka är att dom ringer mej imorse igen och försöker... Fast då va klockan 9. Men ändå. Då vart jag ännu mer förbannad, och det behöver jag inte ens skriva om.. Hahahahaha Fy faaan.. Har dom nå bakom pannbenen eller..? Man kan faan inte tro det.. Men nu är ju inte alla så men man blir fan arg..!

Jaja.. idag ska jag laga fisk, skulle göra kokt torsk med äggsås men har ändrat mej ska göra Eves fiskgratäng! Hehe Jonas tyckte mkt om den, hoppas jag lyckas med den idag me.!

Inatt drömde jag massa mardrömmar. Usch va livrädd när jag vakna, va tvungen att tända en lampa.. Haha

Ne nu måste Fiffi ut och kissa bajsa...!

Puss


Kommentarer
Maria säger:

Hallå där, Ring Nix å spärra för försäljare :o)



tele nr dit är 020-27 70 00

2009-03-17 | 11:38:03
Bloggadress: http://mumlan68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback