SnöSnöSnö...

Vart tog våren vägen?? jag trodde faan att det skulle gå mot ljusare tider.. men icke då.. Nu har det kommit massa snö och det är svin kallt ute..
Gick ut med hundarna imorse, jag trodde faan att jag skulle frysa till is, kände lixom hur stel jag blev.. Jävla piss väder..
Sommartid i helgen.. hahaha fast med mkt snö.. har hört att det ska komma mer snö till helgen.. Fram med pulkan igen! =)

Det vart ingen flygande jakob idag, det blev potatisklyftor med tjockkorv. =) haha
Sen har jag vart hemma hos pappa och hälsat på. Dom kom hem från Paris igår.. Avis jag blir asså, det hade vart 20 grader varmt. Inte jätte varmt men mkt varmare än här.. Kalla sverige.!

Det skulle vara kul och veta vilka som läser min blogg. Blir fler och fler läsare för varje dag.. =)

På torsdag blir det fika hemma hos Eme, nyttig fika.. Tror det blir fruktsallad.. Gott.. älskar frukt, men ändå så köper jag aldrig hem det, konstig man e ibland.. hehe =)

På lördag funderar jag på att göra en tre rätters middag till baby och mej, för att visa han hur mkt jag älskar han. Men det hoppas jag han vet redan men vore mysigt att bara vara han och jag..

Ne nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorgon, ska till arbetsförmedlingen.. Usch det är tråk.. Men ska även följa med baby till lasarettet..

Sovgott människor..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback