Onsdag..

Idag vaknade jag vid nio, gick upp och gick ut och gick med Milla en sväng.. Det va skoj, tråkigt att jag har ont bara.. Men det gick bra. Sen åt jag frukost och kramades lite med Jonas. När han åkte till jobbet så följde jag med ner till Frövi och hälsade på hos Frida. Där var Jane och lilla Amber oxå.. Sååå söööt.. ! Längtar ju inte lite nu.. Fy faan. haha nee men det var trevligt att träffa dom, va ett tag sen. Kom hem för en liten stund sen bara! Nu ska jag softa en liten stund sen hem till mamma och äta smörgåstårta för Bosse fyller år. Men han kommer inte hem förs vid halv nio så det blir sent.. Haha men det gör inge...

Nu ska jag lägga mej framför tven en stund innan jag måste gå till mamma..

Hade bra..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback