Onsdag..

Idag gick vi upp ganska tidigt, Jonas skulle vara på lasarettet klockan tio. Efter vi vart där så åkte vi till arbetsförmedlingen. Jag hatar att åka dit. Fattar inte ens varför jag skulle dit. Men dom ville ju det så.! Lika bra annars får jag inga pengar!
Sen när vi kom hem gjorde vi flygande jakob lite snabbt, sen åkte han till jobbet. Tråååk...! Men men..
Och jag har bara suttit här och glott, vart hos mamma en sväng har jag oxå hunnit med.! =)
Imorgon blir det våfflor för mej och Fiffi. Haha gottis, men man blir äcklad så fort av de..!
Sen ska vi fika hos Eme oxå imr.. Roligt, sen får man ju en promenad efter det sköööönt...!



Julafton 2007, fest hos mej..!

Snart e det fan april, tiden går rättså snabbt nu.. Snart e det maj och då ska bebis pluppa ut.!
Längtar så sjukt mkt efter dej nu. Drömmer hela tiden att jag ska föda..! Haha jag e inte rädd för förlossningen men man tänker ju på vad som kan hända. =) me det kommer gå bra... "Peppar Peppar"

Fan vad trött jag e..
Ska ut med Fiffi nu, sen blir det sängen..!
NattiNatti.!

Kommentarer
Anonym säger:

Du kommer klara det hur bra som helst ju..

2009-03-25 | 22:18:38
Bloggadress: http://fpaananen.blogg.se/
emelie säger:

ojaaa de kommer gå as bra. Den kommer nog snart ut, du som skrämmer mej att du redan ska föda din galning haha.. ses imr gullan :D

2009-03-25 | 23:14:43
Bloggadress: http://n3melie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback