Måndag..

Jaha en ny vecka framför sig då..! Hehe Kom precis ut ur duschen ska göra mej iordning, för Jonas kommer snart hem från jobbet. Då ska vi åka in till Örebro på bb.. Vi ska kolla de där som alla typ gör.. I två timmar håller det på, hoppas jag inte får panik där inne.! =) haha nerrå-! Men det verkar som att min gubbe inte kommer hem.. Han har ju inte ringt än.! =) Ja så e det!
Jag mår as illa och har ont i magen, kan inte tänka på vad jag ska laga för mat idag! Usch..!

Imorgon blir det kokt torsk med äggsås.. Mmmummmsss.!

Jag ska väl göra mej iordning ifall han kommer hem snart! Vi ska handla på coop oxå innan vi åker hem idag, så jag måste skriva upp vad jag ska handla..

Jaaaaa nu ringde han meej.. hahaha han kommer om 40 minuter! Olalla..

Nee bajs på er..
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback