Måndag..

Ny vecka igen, känns som att det är måndag jämt.. =) Men det är väl positivt.. För då kommer snart prinsessan. =) Men man behöver den här tiden. På ett sätt känns det som at det var flera år sen jag fick reda på att jag var gravid, men nu när man börjar närma sej så har tiden gått ganska fort ändå.!

Jaha i Fredags va det hemma mys framför lets dance med baby. Jag tyckte att rätt par vann, gillar inte Laila så mkt.. Efter lets dance så spelade vi vårat favvo spel som vi blivit beroende av.. Haha Satt med de en stund in på natten, sen la vi oss och sov. .

I lördags åkte vi in till stan och köpte lite mer bebis saker och sen stor handlade.. Så nu har vi mat för en tid framöver.. Skönt de.. När vi kommer hem hinner vi lagom plocka in all mat sen kommer Wille hit. Vi var barnvakt åt honom till söndagen.. Det gick hur bra som helst, han och Jonas spelade dataspel hela tiden. Han vart fast vid Jonas direkt. haha Men det va bra för då han jag göra mina hemsysslor. =) Sen va det robinsson, fattar inte hur man kan säga i tv att man sket på sig.. aa det va roligt.. Hahaha Sen vart det sängen för lilla Wille, han skulle absolut inte sova. Men när vi lagt han i sängen så somnade han fort. Hehe trötter.. =) vi satt uppe och spelade vårat spel på datorn.. Hehe sen somnade jag på soffan och Jonas fick sova bredvid Wille i sängen..

I söndags så vaknade jag tidigt och trodde vi skulle ställa tillbaka klockan men jag visste att det var framåt.. Haha helt förvirrad.. =) Jonas och Wille vaknade klockan 11 sommartid.. Sömntutor..! Och dom gick upp och började spela dator på en gång.. haha datanördar! Jag gjorde frukost. Sen skjussade vi hem Wille och vi åkte hem å tog de lugnt.. Sen ringde mamma och sa at vi skulle komma dit och fika, marängswiss.. Mums.. Så vi satt där och talka lite sen bar det av hemmåt.. Jonas hämtade Jens och Conny och dom spelade vårat spel på datorn. Och Jonas vart helt faschinerad(stavas?) av att dom kunde mer än va vi kunde i det spelet.. haha helt sjukt.. hur man kan vara så beroende av ett spel.. Haha
Sen vart det sängen för baby skulle ju upp tidigt imorse.. =/ stackarn.. !

Idag ska vi på möte på försäkringskassan. Så man får veta lite hur det går till med alla pengar och dagar man får.. =)

Ne nu orkar jag inte skriva mer
Hade bra
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback