Måndag..

Jaha ny vecka, skönt att tiden går framåt nu..! Känns som att den har stått stilla ett tag! Men nu börjar tiden gå lite fortare..  Jag sitter här hemma med Shiva och Fiffi, Jonas jobbar och kommer inte hem förs ikväll..
Jag har inte så mkt att skriva, händer inte så mkt just nu. hehe

Jo jag och Jonas har hittat massa roliga spel på
www.hamsterpaj.net haha as kul... Så vi har suttit framför datorn hela helgen. Datanörd.! =)


Faan nu är det inte länge kvar till bebis ska komma ut, vi längtar så efter våran lilla prinsessa. Tänk att snart kommer den dagen som inte känns ska komma. Men snart så är hon här.! Åhh vad jag längtar! Hon sparkar och rör sej mkt därinne nu, men det är bara kul att känna.! Blir så stolt.!
♥Mamma & Pappa längtar efter dej våran solstråle♥


Kommentarer
emelie säger:

nördar ni e :P

2009-03-23 | 22:50:11
Bloggadress: http://n3melie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback