Glad Bella...

Idag vaknade en glad Bella.. =) Jag vaknade innan väckarklockan den skulle ringa kl 8 men jag vaknade 10 minuter i..! Skönt.. Nu har jag precis ätit skorpor och blåbärssoppa.. Mh Mh Mh.. Sen läst massa bloggar.. Och kommer in på min Emes blogg och läser vad hon skrivit.. Blir så glad, det värmde mkt i hjärtat! Att känna och veta att vänner bryr sej om en gör dagen, veckan, månaden och året lättare att leva..! =D

Jag har verkligen kämpat för att komma dit jag vill även i motgångar, och det är jag stolt över..! Även min Eme.. Men alla kommer dit någongång.. I livet måste man kämpa för att komma någonstans..! Jag är lycklig, Vart mkt glad över de du skrev. Älskar dej! <3


♥Miljoner hjärtan till en bra vän♥


Nee nu ska jag göra mej iordning ska till barnmorskan, sen ut och gå med Milla.. Hoppas det inte blåser lika mkt som igår.. =/

Hade bra
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback