Fredag..

Jaha idag är det otursdagen.. Fredag den 13onde..! Herregud, hoppas jag inte får någon otur idag.. Hehe men det tror jag inte..
Igår hade jag och Emelie långtalk både på msn och telefon.. Hehe kändes bra, men saknar att gå in till henne och röka och talka..!




Idag ska jag och jonas åka till Lindesberg när han slutat jobba, han ska hämta sitt färdskrivarkort.. Sen kanske det till och med blir att köpa pizza idag. Beror på om plånboken vill det.. Sen blir det mys framför lets dance. Det va så länge sen vi kollade på tv ihop, den veckan han kör Sandviken då ses vi typ inget bara en sväng på morgonen. Sen hinner jag alltid gå och lägga mej innan han kommer hem..



Jaha nee nu ska jag diska sen bädda sängen, om jag får det för Fiffi hon har ju bäddat ner sej där..! Haha får putta bort henne.. hehe

Ha en bra Fredag.!

Puss*kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback