Fredag..

Fan det känns som att jag börjar bli sjuk. Gör svin ont i halsen när jag pratar.. Fattas väl bara att jag blir sängliggandes.. Nerrå så illa blir det nog inte.. "Peppar Peppar"
Vaknade imorse och gick upp å städa. Konstigt. Haha Jag städar faan jämt.. Herregud.! Sen kom mamma och Bosse förbi en sväng och lämnade lite sängkläder till bebis..! Från Therese va liten! Tackar!
Sen pratade jag med Anna nyss oxå, alltid lika trevligt..! Och nu sitter jag här och känner hur ont halsen gör.. FanFanFan..! Vill inte vara sjuk.. Men men Jävlar dej Eme om du smittat mej..! =) haha

Ja ringde till Jonas nyss. Och sa att jag handlar mat tills ikväll. Jag sa igår att vi skulle göra en kycklingsallad, Men han sa att han ville ha tacos. Så då får det väl bli det då, inte så att jag tackar nej till så god mat.. =)

Jävla piss väder asså, blir så jävla trött på det här nu. Faan det bara yrar ner massa mer snö nu.! Usch inte ens kul att gå ut, man får allt i ansiktet och det är svin kallt.. =( Känns som att våren aldrig kommer..

Aja skriver kanske senare..
PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback