Fredag..

Äntligen är det Fredag, eller ja varför tycker man det är skönt när man ändå bara går hemma varje dag. haha är nog för att baby är ledig nu.. Hehe

Iförgår kväll kom Anna hem hit och hon sov över.. Roligt..
Sen igår så kom brudarna hit och fika med mej och Anna, det var riktigt mys.. Nellie va oxå här.! Hon va så busig..! =) Sen drog Tina, Sofie och Nellie hem. Men Eme stannade ett tag till och vi pratade lite onödigt. =) sen skjutsade vi henne till jobbet, åkte hem och kom på att vi va hungriga så vi åkte ner igen för att äta pizza.. mhmh eller nja det va sådär.. Hehe Sen hem va lite med Jonas vi kollade på halv åtta hos mej och sveriges värsta bilförare. Då kom Krille hans arbetskompis hit med lastbilen, vi kollade på film. Han sov i lastbilen här utanför. Hehe skulle jag aldrig våga, jag är ju så rädd att räven ska ta mej. =/ hehe men det blev sängen för oss då, Anna på soffan med chiva.. hehe


Och idag blir det nog lugnt framför tven med Baby och kanske Anna oxå..! Haha Och lite onyttigt oxå, sugen på chips och dipp.. MhMhMh...Jaha nehe nu ska jag diska och plocka lite här hemma..

Ha en bra Fredag
Det ska jag ha! =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback