Äntligen..

Idag fick vi äntligen internet.. Som jag har väntat.! Haha Men nu är jag tillbaka..

Jaha vad har man gjort den här tiden då? Jo vi har flyttat till en finare lgh.. Sen blivit tjockare.. Och ja massor..

Idag när Jonas åkte till jobbet la jag mej i sängen och skulle vila men en kvart senare öppnas dörren och han kommer hem igen, jag går upp och möter han.. Då har han vart och köpt blommor till mej. Gladast i världen är jag... Rosor.. Så fina. Kan man bli lyckligare än va jag e nu...??

Nee nu ska jag fortsätta med maten, jag gör kalops och potatis..!

Hade bra
Updt kanske sen
Puss

Kommentarer
FD grannen säger:

Hallå, kul att du visat dej igen.. Kan man få se lite kort nu då på nya lägenheten? :o)

2009-03-10 | 20:35:12
Bloggadress: http://mumlan68.blogg.se/
Frida säger:

vad söt han är då :) vill se bildr på magen :) men tänkte titta förbi någon dag. kraaam

2009-03-10 | 20:54:15
Bloggadress: http://fpaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback