Varmt..

Gud vilka fina sommardagar vi har haft, men jag tycker att det är lite för varmt ute.

Idag har jag vart hemma hos pappa och elisabeth.. Dom bjöd på biffar sås potatis och stekt lök.. Gott.. Sen har vi suttit i skuggan och glassat. Evelyn har bara blöja på sej när det är så här varmt ute..
Sen har jag inte gjort så mkt mer.. hehe snart blire tv och kolsyrat vatten.! =)

Idag e Evelyn 5 veckor.. Redan.!

Evelyn mitt allt har börjat skratta så mkt nu, blir så oerhört glad när hon gör framsteg.. När hon har sovit en stund och vaknar så ser man hur lycklig hon blir när man tittar på henne, ett stort leénde kommer från henne. Då blir det nästan att mamma får tårar.

Just nu ligger hon i sin bilbarnstol.. Hon älskar att sova i den, men jag gillart inte. För det ser ut som hon inte andas så bra då.. =/ Men klart hon får sova i den om hon älskart.! 
När hon vaknar ska vi mysa framför tvn.. =) Längtar tills hon vaknar.. 

Igår satte jag in alla bilder i album som jag framkallade från min graviditet och förlossningen och bilder på tösen.. =)

Nee nu ska jag passa på att göra lite saker innan hon vaknar.. =)
Jonas jobbar eftermiddag denna vecka =( Men det går hur bra som helst.. =)
 







Over and out..


Kommentarer
isabelle säger:

oj va snabbt det gått;o men hon är bra söt du och tycker namnet är så grymt fint! :)

2009-06-29 | 22:32:57
Bloggadress: http://miniissaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback