Onsdag...

Imorse vaknade jag av att Evelyn låg och tittade på mej, hon ligger i min säng ibland. Så när jag tittar på henne får jag ett gulligt litet leende tillbaka. =) Hon började le i måndags. Så sööt, mamma blir så glad när man ser framsteg.
Vi gick upp vid halv nio och tog oss ut på en promenad med fiifi. Evelyn i vagnen.! Sen hem och titta på tv, Våra bästa år och sen sjukhuset 2 avsnitt. Så jävla bra..
Va till Fellingsbro när Jonas kom hem från jobbet, skulle väga henne där för vårdcentralen har semesterstängt i 3 veckor. Så nu måste jag ta mej dit.! =/ Aja hon växer som hon ska..
3820g
54,8 cm
Hon börjar bli en stor flicka... =) Hon ligger lite under kurvan men hon ligger ändå bra till..

Sen hem och åt pizza, usch jag har tröttnat på pizza det är faan inte gott längre.
Efter det hämtade vi Conny och Jimmie dom skulle bada. Men det vart bara ett snabb dopp för dom. Haha dom tyckte det var för kallt. Nu skulle dom och fiska så jag sitter här hemma med snuttan. Jag ville inte ta med henne för hon kan ju inte sitta i bilbarnstolen i det höga gräset. Finns massa äckliga ormar och fästingar.. =/

Jaja nee nu ska jag gosa med snuttan..

Ha en trevlig kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback