Kväll..

Jag kan inte sova,det är så jävla varmt här inne. Man har som en svett hinna på sej hela  tiden... Jonas har precis somnat, han e helt svett.. Och stackars Evelyn är oxå varm.. Jag håller på att vädra ut nu, hoppas det blir lite svalare.. =) Va nyss hem till pappa och vattnade alla blommor ute, dom är ju på semester.. När jag kom hem kom jag på att jag glömde stänga av vattnet som går ut till slangen, så det var bara att pallra sej tillbaka.. Hehe jobbigt..

Nu tror jag snuttan börjar vakna, ska fixa lite mat till henne sen måste jag hänga tvätt och diska.. Fast diska skulle jag ju kunna göra imorgon, men har jag bestämmt mej för att den ska vara klar innan jag lägger mej så ska den vara klar då oxå.. =) haha

ne nu måste jag gå till henne innan hon blir lite ilsk och väcker Jonas..

Godnatt gott folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback