Godnatt..

Nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem så vi kan lägga oss och sova.. Är inte så jätte trött men matt i hela kroppen efter värmen.. =/ Jag står faan snart inte ut i värmen. Vi har så fruktansvärt varmt inne i lgh så jag dör snart.. Tycker så synd om snuttan.. =(
Men jag badade henne förut och det tyckte hon om. =) Hon älskar att bada sen fick hon ligga naken en stund.. =D Min prinsessa är så söt.

Kolla ut genom fönstret nu och ser att det är några som ska tälta på fotbollsplanen.. Haha Va faan vi har ju campingplats men dom verkar föredra fotbollsplanen. =/ haha

Nee nu ska jag göra iordning för kvällen/natten..

Imorgon blire vägning och mätning på tösen.. Hoppas allt går uppåt, men det vet jag att det gör.. =)





Älskar er..


Jag själv..


Så duktig..


Over and Out



Kommentarer
isabelle säger:

tack så mkt! :D ja, hade en grymt rolig dag :D

2009-07-01 | 03:12:33
Bloggadress: http://miniissaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback