Sommar och en jävla paus..

Jag har tröttnat på att blogga tyvärr.. Har aldrig nå att skriva.. Så nu tar jag en paus. Jag lägger hellre ut bilder för mina kompisar på bilddagboken..

Mår åt helvete just nu... Har sålt min hund.. Min älskade Fiffi.. =´( har aldrig haft den här känslan i kroppen förut.. Känns värre en att förlora en pojkvän typ.. Hon var mej så nära.. FanFanFan ångest.. *gråter*
Skulle bli överlycklig om hon som köpte Fiffi ringde och sa att jag får ta tillbaka henne..
Fitthelvete vad jag ångrar mej.. Aja så e det.. *gråter som fan*

Men jag e lycklig som har Jonas och Evelyn, ni gör min dag lättare att leva..
Utan min dotter skulle mitt liv va under jorden.
Älskar er över allt annat.. =)

Over And Out
/G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback