Sängen väntar..

Faan jag sitter här trött som fan. Jonas och Evelyn sover. Måste lägga mej med snart men först ut med Fiffi.
Jag lovar att Evelyn kommer vakna när jag ska lägga mej och vara pigg och hungrig.. haha Men det är smällar man får ta då..

Jag ska inte klaga men nu är jag fan trött på värmen, kan inte röra mej utan att jag typ smälter bort. Vi har 30 grader inne och jag får panik. Kan fan inte sova när det är så varmt. Skulle krama Jonas godnatt förut, vi klibbade fast i varandra. Inte ens kul, varför kan det aldrig vara lagom. Antingen är det för varmt eller så är det för kallt.. Måste köpa en fläkt i helgen.. Så man kan stå ut. =)
Ne slut på allt klagande..

Ne nu ska jag "kissa bajsa" med Fiffi..

NattiNatti

Over and Out
/G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback