mammahjärtaevelyn

Åkte med pappa till Fellingsbro. Det var meningen att vi skulle vänta på att vägningen skulle öppna vid 13.00 men pappa vart klar innan 11.00 så då bestämde jag mej för att hälsa på Anna, så pappa slapp sitta i Fellingsbro med mej. Haha han och Elisabeth skulle åka till G-borg idag.. Så jag tog med mej Evelyn och gick till Anna.. Det var trevligt.. Har aldrig vart i hennes nya lgh. Jätte mysig va den. =) Sen åkte jag Anna och Simon till Arboga en sväng, åhh gud vad varmt det var. Öjöjöj.. =/ Köpte en bodys till Evelyn och en matta att ha någonstans. Men vart?? =/ ja herregud men den får nog plats någonstans.. tror jag.. Haha =) Sen vägde jag henne idag oxå..Hon har blivit större.. Blir så glad att hon går upp i vikt.. Nu vägde hon 4075g och va 56 cm lång.. Dt går så himla fort.

Idag har Evelyn vart väldigt grining på eftermiddagen/kvällen.. Hon har spyt riktiga kaskader och skrikit.. =( Mår så dåligt när hon inte är nöjd eller har ont som idag.. Men vi har kramas mkt idag och än hur mkt hon skriker så kan jag inte säga att det är jobbigt.. Förutom att se hon lida.. =/ Älskar henne av hela mitt hjärta.

Nee nu ska jag kolla runt lite sen sussa..

Godnatt..


Over and Out
/G

Kommentarer
Mamma till Amber säger:

Ja det har vart jätte bra i skara.. GUD vilken skillnad på evelyn, sist jag såg henne var hon "bebis".. tiden går så himla fort.. så himla söt också!!

2009-07-02 | 00:10:41
Bloggadress: http://fpaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback