Konstig dag..

Kom upp i bra tid imorse, klockan 9.00. Sen klockan 10.00 kom Anna och hämtade mej och Evelyn. Skulle hem till henne och hälsa på sen väga tösen.. Vi satt och pratade hemma hos henne om allt och inget.! Sen ner till BVC, där jag fick se att min dotter börjar bli stor.. Hon vägde 4335 och va 56 cm. Hon förljer kurvan jätte bra.. =) Mamma stolt.. <3

Sen köpte vi en cola och satte oss utanför henne. Väntade på att Jonas skulle hämta oss. När han kom åkte vi ganska så fort, va hungriga.. Ink Evelyn, men hon somnade som en liten prinsessa i bilen. Som alltid.

När vi kom hem började jag med maten, det blev hamburgare och pommes.. göttans..!

Sen har jag hjälpt Jonas att raka av sej håret och allt skägg.. =) Nu är han len som babyrumpan.. haha

Ne nu ska jag knoppa.
Natti



 

Såhär går jag runt med henne om dagarna, bästa ställningen.. haha


Over And Out
/G


O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback