Helt slut..

Imorse gick vi upp vid 10. Kollade först på mina bästa år.. Sen gjorde jag mat. Potatisklyftor, snittzel och kantarellsås. Sen åkte Jonas till jobbet vid 12.. Då ringde jag mamma och frågade om hon kunde ta Evelyn ett tag för jag skulle städa.. Hon och Therese hämtade henne vid halv ett och gick ut och gick. Så jag började städa som en tok.. Diskade, damma, tvättade, dammsög, plockade och skura golven.. Puhhh så nu pustar jag ut, ska slänga in en tvätt till i maskinen.
Ska ducha nu och sen gå ut med Fiffi. Och såklart hämta min lilla bebis. Saknar henne redan.! Känner mej inte så snygg just nu, går runt i bh och trosor.. haha och svettig. Fyfaan.. !

Ne nu ska jag tvätta och duscha..

Updt kanske senare.
Puss puss





Over And Out
/G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback