Idag ringde jag Emelie vid 7 för att se så hon va vaken och de var hon. =) Sen la jag mig igen och försökte sova och det gick väl sådär va så jävla täppt i ena näsan och då kan jag absolut inte sova. Men till slut så somnade jag om och vaknade halv tio. Skönt att inte sova allt för länge men det är ju länge. haha men men. Idag ska jag packa och packa och åter packa. Tror ni jag kommer att göra de? haha Hoppas vi får lägenhetsnycklarna på fredag för då blir det flytt för fulla muggar..  Hehe och en Emelie Norling ska inte vara lat då för hon ska bära massor av möbler.. =) Medans jag sitter och kollar på och skyller på att jag e gravid.. Hahahaha
Ne men det ska bli riktigt soft att flytta, jag kan inte bo på samma ställe för länge, får panik..

Ne nu ska jag inte till Emelie på lite talk.
Puss*kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback