Snöö

Imorse när jag vaknade var det mkt snö ute, och jag blir så glad.. Det blir så ljust..!
Idag har jag mest vart hemma och busat med Evelyn.. När Jonas kom hem så började jag med maten. Det blev stekt potatis, korv och ägg.. Det vart as gott.
Sen när vi smällt maten så går vi ut lite på området. Det snöa ganska så mkt då. Vi packade ner Evelyn så mkt i vagnen att hon knappt såg nå. hahaha Men vi tog ur henne och satte henne i snön.
Jonas kastade snöboll på mej då skrattar skrutten. Men jag va arg. Hehehe
Vi va ute till klockan 20.00 Så nu ligger Jonas och Evelyn och sover. Jag ska väl snart oxå hoppa till sängs.!

Lite bilder från idag..













Bild 1: Syns knappt i vagnen
Bild 2: Ser nöjd ut ändå
Bild 3: Sitter i snön
Bild 4: Evelyn Kastade sej bakåt och skrattade
Bild 5: Hahaha Ser ni hur stora fötter det ser ut som hon har, overallen är förstor.!




Kommentarer
emelie säger:

aaaw så söt hon e snööötrollet

2009-12-15 | 22:13:09
Bloggadress: http://n3melie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback