Sjuk prinsessa..

Idag märkte jag att Evelyn är väldigt snorig och hostar hela tiden.. Hon har blivit förkyld.. Hoppas inte febern kommer bara, ska kolla imorgon om hon har det.. Mammas lilla snutt får ju inte va sjuk.! Hon har vart gnällig i hela kvällen och kan inte sova riktigt djupt. Hon somnade i min famn ikväll och vaknar till med ett jävla skrik jag trodde hon skulle skrika sej hes.. Har aldrig hört henne skrika sådär.. =´( Pluss att tänderna e påväg.. Jaja det blir väl en söt gapande unge ett tag framöver.. =)



Ikväll har det vart idoltittande för min del, och min idol från första början vann.. ERIK..! Wiiieehhhoooo

Jag är svin trött men kan faan inte sova..!
Så det blir att lägga mej på soffan och glo tv..

NattiNatti..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback